مواد اولیه شرکت گاوصندوق تراست سیف

کارخانه شرکت گاوصندوق تراست­ سیف همواره در تهیه مواد اولیه محصولات خود، از معتبرترین شرکت­ها و با کیفیت ­ترین مواد اولیه موجود بهره ­گیری می­نماید. شرکت تراست سیف فولاد بدنه محصولات خود را از معتبرترین کارخانجات آهن موجود در ایران( فولاد مبارکه و فولاد خوزستان) تهیه کرده که با کمترین میزان ناخالصی مقاومت و کیفیت بالا را همراه دارد.
بردهای الکترونیکی گاوصندوق ­های شرکت تراست سیف، در برندهای معتبر به صورت اختصاصی برای شرکت تراست سیف تولید و وارد کشور می­گردد.
( توجه: طراحی و تولید برد هوشمند گاوصندوق تراست سیف کاملا در ایران انجام گردیده است.)
لازم به ذکر است شرکت تراست سیف در حال حاضر دارای بالاترین تنوع محصول در ایران می­باشد.
پوشش داخلی محصولات تراست سیف در برخی از کالا به صورت تمام چرم و در برخی دیگر تمام موکت همرنگ درب محصولات می­باشد، که از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تهیه می­گردد.
گاوصندوق­های نسوز شرکت تراست سیف دارای جداره میانی مقاوم در برابرحرارت تا 900 درجه سانتی­گراد و مقاوم در برابر ضربه است. این جداره متشکل از بتن ترکیبی با الیاف خاص و افزودنی­های مقاوم است که در آزمایشگاه­های معتبر شرکت­های سازنده بتن تهیه و تولید گردیده است.
شرکت تراست سیف با تحقیق، توسعه و همکاری با شرکت­های معتبر تولید­کننده محصولات شیمیایی به فرمول مواد نسوز درون گاوصندوق­های خود دست پیدا کرده است.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.