بازاریابی و فروش شرکت گاوصندوق تراست سیف

شرکت گاوصندوق تراست سیف در حال حاضر دارای حداقل 40 نماینده فعال در سطح کشور است و همواره در زمینه سرویس ­دهی و تأمین کالا به اکثر استان­های کشور پویا می ­باشد. شما می­ توانید محصولات تراست سیف را در نزدیک­ترین فروشگاه به محل زندگی خود بازدید کرده و با خیال راحت تهیه فرمایید.
شرکت تراست سیف در زمینه بازاریابی و فروش همواره فعال بوده و در اکثر نقاط کشور نماینده معتبر و فعال می­پذیرد.
در سال 1398 تیم فروش شرکت تراست ­سیف، با شرکت در سومین نمایشگاه هتلداری اقدام به معرفی و بازاریابی برند در صنعت هتلداری نمودند و در ادامه در سال 1400 با شرکت پرقدرت در نمایشگاه تخصصی صادراتی صنعت مبلمان اقدام به اعطای نمایندگی به فروشگاه­های معتبر مبلمان اداری در سطح کشور کردند.
هدف شرکت گاوصندوق تراست سیف در زمینه بازاریابی ورود به بازارهای جهانی و صادرات محصول به کشورهای دیگر است و با کیفیت و ارزشهای بالایی که مهندسین شرکت گاوصندوق تراست سیف در تولید محصولات به کالا می­دهند قطعا در بازاهای جهانی موجب سربلندی نام ایران می­گردد.
کارکنان بازاریابی و فروش شرکت گاوصندوق تراست همواره در حال فعالیت مستمر و پاسخگویی بوده و همکاران محترم درتمامی استان­های کشور می­توانند با ارتباط گرفتن با پرسنل بازاریابی و فروش شرکت از شرایط فعالیت با برند تراست ­سیف آگاه گردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.