طراحی محصولات شرکت گاوصندوق تراست سیف

مزیتی که محصولات تراست سیف به نسبت سایر تولیدکنندگان گاوصندوق در ایران و برخی از کشورها دارندحساسیت بالای مدیران و طراحان بر روی طراحی انحصاری و نوآورانه محصولات خود بوده است. طراحان شرکت تراست ­سیف با خلاقیت بالا همواره بر اختصاصی بودن و منحصر به فرد بودن طراحی محصولات تأکید دارند که این موضوع باعث میشود تا برخی از رقبا اقدام به الگوبرداری از محصولات شرکت گاوصندوق تراست سیف نمایند. این موضوع باعث شد تا از سال 1398 مدیران شرکت تراست سیف برای جلوگیری از کپی کردن طراحی محصولات خود اقدام به ثبت رسمی تمامی طرح­های محصولات در اداره ثبت طرح صنعتی جمهوری اسلامی ایران نمودند.
از نمونه طراحی­های منحصر­به ­فرد شرکت گاوصندوق تراست سیف می­توان به طرح گاوصندوق درب خم برای اولین بار در ایران اشاره کرد. این طرح در کنار امنیت بالا، زیبایی چشم­نوازی نیز به محصول اعطا می­نماید.
مهندسین طراح شرکت تراست سیف همواره در حال به روز کردن طراحی محصولات خود با علم روز برای متمایز نمودن محصولات با کالاهای مشابه هستند.
طراحان شرکت تراست سیف بر خلاف دیگر برندها هر محصول را مختص پنل دیجیتال خود طراحی می­نمایند و تمامی المان­های طراحی که شامل طراحی ظاهر محصولات، رنگبندی محصول ، پوشش داخلی محصول و … همگی اختصاصی برای پنل اصلی، طراحی میگردد.
در سال 1400 مدیران شرکت تراست سیف با بهره ­گیری از نبوغ مهندسان و طراحان نخبه ایرانی اقدام به طراحی برد هوشمند برای گاوصندوق­های خود کردند. هدف از هوشمندسازی گاوصندوق جلوگیری از به سرقت رفتن و اعطای امنیت مضاعف به آن می­باشد. طراحی برد هوشمند تراست سیف کاملا بومی بوده و با به کارگیری از مهندسین جوان و خوش ذوق ایرانی ساخته شده است و عملکرد آن به صورتی می­باشد که شما می­توانید از طریق اپلیکیشن اختصاصی شرکت تراست سیف گاوصندوق خود را کنترل کنید، درب را از راه دور باز نمایید و از طریق گاوصندوق هشدار باز شدن درب و یا هشدار سرقت را توسط پیامک و تماس تلفنی دریافت نمایید. همچنین با نزدیک شدن به گاوصندوق و اتصال ارتباط بین موبایل و گاوصندوق عکس سارق را دریافت نمایید. این برد برای اولین بار در ایران به طور کامل و اختصاصی توسط طراحان و مهندسان شرکت تراست سیف طراحی ساخته و ثبت اختراع گردیده است.
شرکت تراست سیف در سال جدید و پس از نظرسنجی از مصرف­کنندگان محترم اقدام به تغییر طراحی در بسته ­بندی محصولات خود نموده است. در راستای احترام به نظر کاربران محترم اقدام به طراحی بسته ­بندی زیبا و شکیل درخور مشتریان محترم محصولات نموده است.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.